
Regulamin promocji
„Edukacja 2.0”
Opublikowano: 4.06.2025
Postanowienia ogólne
§ 1
1. Regulamin promocji „Edukacja 2.0” (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady przyznawania, ustalania wysokości i realizowania promocji względem uczestnika promocji (dalej jako: „Uczestnik”), w tym warunki promocji polegającej na możliwości zapisania się na jednolite studia magisterskie w obrębie kierunku Prawo (dalej jako: Edukacja 2.0) wybrane przez Uczestnika, organizowane przez Uczelnię, o której mowa w ust. 2 poniżej, oferowane w ramach niniejszej promocji:
a) w przypadku wyboru kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 20%,
b) w przypadku wyboru specjalności Prawo karne w obrębie kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 20%,
c) w przypadku wyboru specjalności Prawo w biznesie w obrębie kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 20%,
d) w przypadku wyboru specjalności Prawo medyczne i bioetyka w obrębie kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 20%,
e) przypadku wyboru specjalności Obsługa biznesu w obrębie kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 20%,
f) przypadku wyboru specjalności Prawo dowodowe w obrębie kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 40%,
g) przypadku wyboru specjalności Prawo nowych technologii i cyberprzestrzeni w obrębie kierunku Prawo – jednolite studia magisterskie ze zniżką 20%.
na warunkach szczegółowo określonych w Regulaminie (dalej łącznie jako: „Promocja”). W celu uniknięcia wątpliwości Promocją, o której mowa w § 1 niniejszego Regulaminu objęta jest płatność za pierwszy rok jednolitych studiów magisterskich dostępnych na stronie internetowej https://studia-online.pl/studia-jednolite-magisterskie.
2. Organizatorem Promocji jest Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, adres siedziby: plac Powstańców Śląskich 1/201, 53-329 Wrocław, NIP: 7952214640, wpisana do ewidencji uczelni niepublicznych prowadzonej przez ministra właściwego do spraw edukacji i nauki pod numerem 208 (dalej jako: “WSKZ” lub „Uczelnia”).
3. Przed skorzystaniem z Promocji należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Biorąc udział w Promocji, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i wyraża zgodę na jego postanowienia.
4. Postanowienia niniejszego Regulaminu w żaden sposób nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Uczestnika w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeksu cywilnego lub ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przysługujących mu z mocy obowiązującego prawa. W przypadku niezgodności zapisów niniejszego Regulaminu z przytoczonymi powyżej przepisami pierwszeństwo mają te przepisy.
5. Wszelka korespondencja pisemna lub elektroniczna powinna być kierowana na następujące dane kontaktowe Uczelni (1) tel.+48 22 602 01 10; (2) e-mail: kontakt@studia-online.pl; (3) adres do korespondencji: 53-329 Wrocław, Plac Powstańców Śląskich 1/201.
6. Nawiązywanie kontaktu z Uczelnią może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Uczestnik.
7. Promocja rozpoczyna się 04.06 .2025 r. o godz. 12:00 i zakończy się w dniu określonym w decyzji władz Uczelni ogłoszonym nie później niż na 48 godzin przed ustaniem Promocji na stronie internetowej www.studia-online.pl lub jej podstronach (dalej jako: „Okres Trwania Promocji”).
8. Promocja odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem strony internetowej www.studia-online.pl a także innych odnośników wskazanych na ww. stronach lub przekazanych Uczestnikowi, w tym również za pośrednictwem Panelu studenta (dalej jako „Strona Promocji”).
9. W celu skorzystania z Promocji niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do publicznej sieci Internet, aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), przeglądarki zasobów internetowych umożliwiających wyświetlanie stron WWW (przeglądarek internetowych z włączoną obsługą/zapisem plików cookies oraz skryptów JavaScript; wersje przeglądarek - nie starsze niż 12 miesięcy) oraz innych wymagań technicznych określonych w Regulaminie Serwisu udostępnionym na stronie internetowej Uczelni pod adresem www.studia-online.pl/regulamin.
10. Koszty dostępu do Internetu ponosi Uczestnik, także w przypadku korzystania z Internetu za pomocą telefonu komórkowego. Korzystający z Promocji powinni zapoznać się ze stawkami transferu (połączeń z Internetem) stosowanymi przez operatorów telekomunikacyjnych.
Świadczenia w ramach Promocji „Edukacja 2.0”
§ 2
1. W przypadku spełnienia warunków do skorzystania z Promocji Edukacja 2.0 dla kategorii – jednolite studia magisterskie w obrębie kierunku Prawo opisanej w Regulaminie, Uczestnikowi - osobie nie będącej wcześniej studentem Uczelni na kierunku jednolitych studiów magisterskich (dalej jako, „Nowy Student”), przysługuje możliwość zapisania się na jeden (pierwszy) kierunek jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo organizowanym przez Uczelnię i oferowanych w ramach niniejszej Promocji ze zniżką do 40% przysługującą w stosunku do płatności za 1 (pierwszy) rok jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo. Dla uniknięcia wątpliwości za Nowego Studenta należy uważać również osoby, które są lub były studentami Uczelni na jakimkolwiek kierunku studiów licencjackich lub magisterskich lub słuchaczami Uczelni na jakimkolwiek kierunku studiów podyplomowych, a także osoby, które posiadają dostęp do Panelu Studenta i z jakichkolwiek przyczyn dostęp do wybranego przez nich niegdyś kierunku jednolitych studiów magisterskich został anulowany. Za Nowego Studenta nie należy uważać osoby, która była studentem jednolitych studiów magisterskich.2. Promocja w przypadku spełnienia przez Uczestnika pozostałych warunków ww. Promocji określonych Regulaminem, dotyczy osoby fizycznej będącej Nowym Studentem, która w Okresie Trwania Promocji łącznie spełnia warunki:
2.1. wyraziła chęć na skorzystanie z ww. Promocji poprzez kliknięcie udostępnionego przez Uczelnię linku na Stronie Promocji, który umożliwi Uczestnikowi zarejestrowanie się na kierunek jednolitych studiów magisterskich obrębie kierunku Prawo dostępny w ramach Promocji,
2.2. dokonała rejestracji na kierunek jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo organizowany przez Uczelnię (jeśli Uczestnik spełnia wymagania określone w Regulaminie Serwisu udostępnionym na stronie internetowej pod adresem www.studia-online.pl/regulamin i zaakceptuje jego treść) zgodnie z ofertą dostępną na stronie internetowej pod adresem: https://studia-online.pl/studia-jednolite-magisterskie,
2.3. dokonała zapłaty za kierunek jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo w kwocie obniżonej do 40% w stosunku do ceny regularnej za pierwszy rok wybranych jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo obowiązującej w czasie rejestracji na te studia, na rachunek bankowy Uczelni udostępniony Uczestnikowi przez Uczelnię na etapie zawierania umowy na świadczenie usług w ramach kierunku jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo wraz z opłatą wpisową. W przypadku wyboru płatności w formie czesnego lub opłaty semestralnej, wystarczające dla możliwości skorzystania z Promocji jest dokonanie wpłaty w terminie określonym w punkcie powyżej pierwszego czesnego lub pierwszej opłaty semestralnej za wybrane jednolite studia magisterskie w obrębie kierunku Prawo zgodnie z kwotą czesnego lub opłaty semestralnej wskazaną w harmonogramie wpłat wynikającym z zawartej umowy o świadczenie usług związanych z tym kierunkiem studiów wraz z opłatą wpisową. Za moment zapłaty ww. kwoty uznaje się dzień wpływu ww. środków na rachunek bankowy Uczelni.
Ogólne zasady i warunki uczestnictwa w Promocji
§ 3
1. W Promocji może wziąć udział osoba fizyczna, która łącznie spełnia następujące warunki, oprócz warunków wskazanych w innych postanowieniach Regulaminu:1.1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub posiada zgodę opiekuna prawnego na korzystanie z usług Uczelni, w tym w ramach Promocji,
1.2. posiada wykształcenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa,
1.3. nie ubiega się o dofinansowanie studiów jednolitych magisterskich w ramach Promocji ze środków publicznych lub środków Unii Europejskiej,
1.4. nie posiada zaległości finansowych w stosunku do Uczelni, które objęte są działaniami windykacyjnymi prowadzonymi przez podmiot zewnętrzny.
2. Informacje o możliwości skorzystania z Promocji Uczelnia udostępni na Stronie Promocji.
3. Z Promocji obejmującej jednolite studia magisterskie w obrębie kierunku Prawo można skorzystać tylko raz.
4. Uczelnia może ograniczyć możliwość realizacji kilku kierunków równolegle mając na uwadze zapewnienie odpowiedniej jakości kształcenia.
5. Świadczenia w ramach Promocji nie mogą zostać wymienione na inne świadczenia, w tym świadczenia pieniężne.
6. Promocja nie obejmuje pokrycia innych opłat dodatkowych, o których mowa w Regulaminie Serwisu udostępnionym na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://studia-online.pl/regulamin, w tym opłaty wpisowej.
7. Kwoty wskazane w Regulaminie stanowią kwoty brutto.
Rezygnacja w przypadku skorzystania z Promocji „Edukacja 2.0”
§ 4
1. W przypadku odstąpienia przez Uczestnika Promocji od umowy na świadczenie usług edukacyjnych jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo objętego Promocją w zgodzie z treścią takiej umowy i przepisami prawa powszechnie obowiązującego, po rozpoczęciu świadczenia przez Uczelnię usług, Uczelnia zwróci Uczestnikowi uiszczone dotychczas w ramach Promocji opłaty za jednolite studia magisterskie w obrębie kierunku Prawo.2. W przypadku wypowiedzenia (rezygnacji) przez Uczestnika Promocji umowy na świadczenie usług edukacyjnych, o których mowa w punkcie powyżej, po upływie terminu na odstąpienie od umowy, po rozpoczęciu świadczenia przez Uczelnię usług na rzecz Uczestnika w ramach zawartej umowy, Uczestnik zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za zrealizowane przez Uczelnię usługi w ramach jednolitych studiów magisterskich obrębie kierunku Prawo do dnia złożenia skutecznego oświadczenia o wypowiedzeniu (rezygnacji) umowy, które ustalone zostanie na podstawie ceny wskazanej za dany kierunek w ramach Promocji w zgodzie z treścią takiej umowy i przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3. W przypadku, gdyby wszystkie warunki skorzystania z Promocji wynikające z Regulaminu nie zostały spełnione, Uczestnik zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wszelkie świadczenia spełnione przez Uczelnię na rzecz Uczestnika w ramach jednolitych studiów magisterskich w obrębie kierunku Prawo z uwzględnieniem ceny regularnej za jednolite studia magisterskie w obrębie kierunku Prawo, obowiązujące w czasie rejestracji na te studia.
Reklamacja
§ 5
1. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej kontakt@studia-online.pl albo listownie na adres Uczelni. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane osoby składającej reklamację, w tym adres korespondencyjny lub właściwy adres e-mail oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
2. Uczelnia rozpatrzy reklamację w ciągu do 14 dni od dnia jej otrzymania.
3. Uczelnia najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Uczestnika o dalszym postępowaniu, chyba że inny termin wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona, Uczelnia poinformuje Uczestnika o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. W przypadku stwierdzenia przez Uczelnię konieczności uzupełniania reklamacji przez Uczestnika, Uczelnia niezwłocznie skontaktuje się z Uczestnikiem listownie bądź poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Skierowanie do Uczestnika prośby, o której mowa w zdaniu poprzednim nie wpływa na bieg terminu, o którym mowa powyżej; reklamacja zostanie rozpatrzona również w razie braku odpowiedzi Uczestnika.
4. Uczelnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka na przeszkody, których przyczyny nie są zależne od Uczelni, za uprzednią zgodą osoby reklamującej udzielonej w terminie, o którym mowa w ustępie powyżej.
5. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Uczestnikowi na podany przez niego w reklamacji adres korespondencyjny lub adres e-mail.
6. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, Uczestnik może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów. Bezpłatne informacje udzielane są telefonicznie, pocztą elektroniczną bądź bezpośrednio w biurze rzecznika. Adres i telefon odpowiedniego rzecznika można znaleźć w Starostwie Powiatowym lub Urzędzie Miasta, a także na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Rozwiązywanie sporów
§ 6
1. Uczestnik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.:1.1. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
1.2. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Wykaz stałych polubownych sądów konsumenckich znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
1.3. zwrócenia się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl).
2. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
3. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
4. Jeżeli strony nie osiągną porozumienia polubownie, właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów będzie sąd powszechny w Polsce.
Postanowienia końcowe
§ 7
1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od chwili rozpoczęcia Promocji.2. Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacją.
3. Uczelnia zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych, ważnych przyczyn:
3.1. jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa – odpowiednio w tym koniecznym zakresie,
3.2. realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji,
3.3. zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z Promocji, w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem,
3.4. zmian wynikających ze względów technicznych lub technologicznych (w szczególności spowodowanych wystąpieniem awarii lub nieprzewidzianymi błędami w działaniu systemu zapewniającego obsługę Promocji), w tym poprzez skrócenie czasu trwania Promocji,
3.5. wydania przez władze Uczelni decyzji, o której mowa w § 1 ust.7 Regulaminu.
4. Do usług realizowanych w ramach Promocji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
5. W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Uczelnia udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację na Stronie Promocji oraz na Panelu Studenta - Uczestnika Promocji.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwy technicznej na Stronie Promocji ze względów technicznych lub technologicznych.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy komputerowe, programowe, internetowe, telefoniczne, techniczne, sprzętowe oraz za inne nieprawidłowości, niezależne od Uczelni, które mogą wystąpić u Uczestnika Promocji w związku z uczestnictwem w Promocji.
8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia na łączach telekomunikacyjnych, błędy transmisji danych oraz za zakłócenia systemów transakcyjnych i awarie systemów informatycznych, które mogą wpłynąć na udział w Promocji z przyczyn niezależnych od Uczelni.
9. Każda promocja organizowana przez Uczelnię jest odrębna i realizowana na podstawie odrębnego regulaminu. Promocje organizowane przez Uczelnię nie łączą się, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
10. Treść Regulaminu dostępna jest w siedzibie Uczelni oraz na Stronie Promocji.