Regulamin promocji
„Nauka Level Up JSM”
Opublikowano: 01.07.2024
§ 1 - Postanowienia ogólne
- Regulamin promocji „Nauka Level Up JSM” (dalej jako: „Regulamin”) określa zasady przyznawania, ustalania wysokości i realizowania promocji względem uczestnika promocji (dalej jako: „Uczestnik”), w tym warunki promocji polegającej na możliwości zapisania się na pierwszy kierunek jednolitych studiów magisterskich wybrany przez Uczestnika organizowany przez Wyższą Szkołę Kształcenia Zawodowego oferowany w ramach niniejszej promocji ze zniżką 40% na warunkach szczegółowo określonych w Regulaminie (dalej jako: „Promocja”). Wykaz ww. kierunków jednolitych studiów magisterskich dostępny jest na stronie https://studia-online.pl/studia-jednolite-magisterskie
- Organizatorem Promocji jest Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego, adres siedziby: plac Powstańców Śląskich 1/201, 53-329 Wrocław, NIP: 7952214640, REGON 651432712, wpisana do ewidencji uczelni niepublicznych prowadzonej przez ministra właściwego do spraw edukacji i nauki pod numerem 208 (dalej jako: „Uczelnia”, „WSKZ”).
- Przed skorzystaniem z Promocji należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Biorąc udział w Promocji, Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i wyraża zgodę na jego postanowienia.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu w żaden sposób nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Uczestnika w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeksu cywilnego lub ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przysługujących mu z mocy obowiązującego prawa. W przypadku niezgodnością zapisów niniejszego Regulaminu z przytoczonymi powyżej przepisami pierwszeństwo mają te przepisy.
- Wszelka korespondencja pisemna lub elektroniczna powinna być kierowana na następujące dane kontaktowe Uczelni (1) tel.+48 22 602 01 10; (2) e-mail: kontakt@studia-online.pl; (3) adres do korespondencji: 53-329 Wrocław, Plac Powstańców Śląskich 1/201.
- Nawiązywanie kontaktu z Uczelnią może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Uczestnik.
- Promocja rozpoczyna się 01 lipca 2024 r. o godz. 14:00 i zakończy się w dniu określonym w decyzji władz Uczelni ogłoszonym nie później niż na 48 godzin przed ustaniem Promocji na stronie internetowej www.studia-online.pl lub jej podstronach (dalej jako: „Okres Trwania Promocji”)
- Promocja odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem strony internetowej www.studia-online.pl oraz https://studia-online.pl/promocja-40 a także innych odnośników wskazanych na ww. stronach lub przekazanych Uczestnikowi, w tym również za pośrednictwem Panelu studenta (dalej jako “Strona Promocji”).
- W celu skorzystania z Promocji niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do publicznej sieci Internet, aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), przeglądarki zasobów internetowych umożliwiających wyświetlanie stron WWW (przeglądarek internetowych z włączoną obsługą/zapisem plików cookies oraz skryptów JavaScript; wersje przeglądarek - nie starsze niż 12 miesięcy) oraz innych wymagań technicznych określonych w Regulaminie Serwisu udostępnionym na stronie internetowej WSKZ pod adresem www.studia-online.pl/regulamin
- Koszty dostępu do Internetu ponosi Uczestnik, także w przypadku korzystania z Internetu za pomocą telefonu komórkowego. Korzystający z Promocji powinni zapoznać się ze stawkami transferu (połączeń z Internetem) stosowanymi przez operatorów telekomunikacyjnych.
§ 2 - Świadczenia w ramach Promocji i warunki ich otrzymania
- W przypadku spełnienia warunków do skorzystania z Promocji opisanych w Regulaminie, Uczestnikowi - osobie nie będącej wcześniej studentem Uczelni na kierunku jednolitych studiów magisterskich przysługuje możliwość zapisania się na jeden kierunek jednolitych studiów magisterskich (dalej jako: „Nowy Student”), przysługuje możliwość zapisania się na jeden (pierwszy) kierunek jednolitych studiów magisterskich organizowany przez Uczelnię oferowany w ramach niniejszej Promocji ze zniżką 40% przysługującą w stosunku do płatności za 1 (pierwszy) rok jednolitych studiów magisterskich. Dla uniknięcia wątpliwości za Nowego Studenta należy uważać również osoby, które są lub były studentami Uczelni na jakimkolwiek kierunku studiów licencjackich (studia I stopnia), studiów magisterskich (studia II stopnia) lub słuchaczami Uczelni na jakimkolwiek kierunku studiów podyplomowych.
- Promocja w przypadku spełnienia przez Uczestnika pozostałych warunków Promocji określonych Regulaminem, dotyczy osoby fizycznej będącej Nowym Studentem, która w Okresie Trwania Promocji łącznie spełnia warunki:
- 2.1
wyraziła chęć na skorzystanie z ww. Promocji poprzez kliknięcie udostępnionego przez Uczelnię linku na Stronie Promocji, który umożliwi Uczestnikowi zarejestrowanie się na kierunek jednolitych studiów magisterskich dostępny w ramach Promocji; - 2.2 dokonała rejestracji na kierunek jednolitych studiów magisterskich organizowany przez Uczelnię (jeśli Uczestnik spełnia wymagania określone w Regulaminie Serwisu udostępnionym na stronie internetowej pod adresem www.studia-online.pl/regulamin i zaakceptuje jego treść) zgodnie z ofertą dostępną na stronie internetowej pod adresem: https://studia-online.pl/studia-jednolite-magisterskie,
- 2.3 dokonała zapłaty za kierunek jednolitych studiów magisterskich w kwocie obniżonej o 40% w stosunku do ceny regularnej za pierwszy rok wybranych jednolitych studiów magisterskich obowiązującej w czasie rejestracji na te studia, na rachunek bankowy Uczelni udostępniony Uczestnikowi przez Uczelnię na etapie zawierania umowy na świadczenie usług w ramach kierunku jednolitych studiów magisterskich wraz z opłatą wpisową. W przypadku wyboru płatności w formie czesnego lub opłaty semestralnej, wystarczające dla możliwości skorzystania z Promocji jest dokonanie wpłaty w terminie określonym w punkcie powyżej pierwszego czesnego lub pierwszej opłaty semestralnej za wybrany kierunek jednolitych studiów magisterskich zgodnie z kwotą czesnego lub opłaty semestralnej wskazaną w harmonogramie wpłat wynikającym z zawartej umowy o świadczenie usług związanych z tym kierunkiem studiów wraz z opłatą wpisową. Za moment zapłaty ww. kwoty uznaje się dzień wpływu ww. środków na rachunek bankowy Uczelni.
- 2.1
§ 3 - Ogólne zasady uczestnictwa w Promocji
- W Promocji może wziąć udział osoba fizyczna, która łącznie spełnia następujące warunki, oprócz warunków wskazanych w innych postanowieniach Regulaminu:
- 1.1 posiada pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub posiada zgodę opiekuna prawnego na korzystanie z usług WSKZ, w tym w ramach Promocji;
- 1.2 posiada wykształcenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa;
- 1.3 nie ubiega się o dofinansowanie jednolitych studiów magisterskich w ramach Promocji ze środków publicznych lub środków Unii Europejskiej.
- Informacje o możliwości skorzystania z Promocji Uczelnia udostępni na Stronie Promocji.
- Z Promocji można skorzystać tylko raz.
- Promocje organizowane przez Uczelnię nie łączą się.
- Świadczenia w ramach Promocji nie mogą zostać wymienione na inne świadczenia, w tym świadczenia pieniężne.
- Promocja nie obejmuje pokrycia innych opłat dodatkowych, o których mowa w Regulaminie Serwisu udostępnionym na stronie internetowej Uczelni pod adresem www.studia-online.pl/regulamin, w tym opłaty wpisowej.
- Kwoty wskazane w Regulaminie stanowią kwoty brutto.
§ 4 - Rezygnacja
- W przypadku odstąpienia przez Uczestnika Promocji od umowy na świadczenie usług edukacyjnych w ramach kierunku jednolitych studiów magisterskich objętego Promocją w zgodzie z treścią takiej umowy i przepisami prawa powszechnie obowiązującego po rozpoczęciu świadczenia przez Uczelnię usług, Uczelnia zwróci Uczestnikowi uiszczone dotychczas w ramach Promocji opłaty za kierunek jednolitych studiów magisterskich.
- W przypadku wypowiedzenia (rezygnacji) przez Uczestnika Promocji umowy na kierunek jednolitych studiów magisterskich w ramach Promocji, po upływie terminu na odstąpienie od niej, po rozpoczęciu świadczenia przez Uczelnię usług na rzecz Uczestnika w ramach tego kierunku studiów, Uczestnik zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za zrealizowane przez Uczelnię usługi w ramach tego kierunku do dnia złożenia skutecznego oświadczenia o wypowiedzeniu (rezygnacji) umowy, które ustalone zostanie na podstawie ceny wskazanej za kierunek studiów w ramach Promocji w zgodzie z treścią takiej umowy i przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
- W przypadku, gdyby wszystkie warunki skorzystania z Promocji wynikające z Regulaminu nie zostały spełnione, Uczestnik zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wszelkie świadczenia spełnione przez Uczelnię na rzecz Uczestnika w ramach kierunku jednolitych studiów magisterskich z uwzględnieniem ceny regularnej za wybrane jednolite studia magisterskie obowiązującej w czasie rejestracji na te studia.
§ 5 - Reklamacja
- Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej kontakt@studia-online.pl albo listownie na adres Uczelni. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane osoby składającej reklamację, w tym adres korespondencyjny lub właściwy adres e-mail oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.
- Uczelnia rozpatrzy reklamację w ciągu do 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Uczelnia najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Uczestnika o dalszym postępowaniu, chyba że inny termin wynika z przepisów powszechnie obowiązującego prawa. W przypadku, gdy reklamacja będzie uzasadniona Uczelnia poinformuje Uczestnika o proponowanym sposobie realizacji reklamacji. W przypadku stwierdzenia przez Uczelnię konieczności uzupełniania reklamacji przez Uczestnika, Uczelnia niezwłocznie skontaktuje się z Uczestnikiem. Skierowanie do Uczestnika prośby, o której mowa w zdaniu poprzednim nie wpływa na bieg terminu, o którym mowa powyżej; reklamacja zostanie rozpatrzona również w razie braku odpowiedzi Uczestnika.
- Uczelnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotka na przeszkody, których przyczyny nie są zależne od Uczelni, za uprzednią zgodą osoby reklamującej udzielonej w terminie, o którym mowa w ustępie powyżej.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Uczestnikowi na podany przez niego w reklamacji adres korespondencyjny lub adres e-mail.
- Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona Uczestnik może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów. Bezpłatne informacje udzielane są telefonicznie, pocztą elektroniczną bądź bezpośrednio w biurze rzecznika. Adres i telefon odpowiedniego rzecznika można znaleźć w Starostwie Powiatowym lub Urzędzie Miasta, a także na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§ 6 - Rozwiązywanie sporów
- Uczestnik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym m.in.:
- 1.1 zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
- 1.2 zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Wykaz stałych polubownych sądów konsumenckich znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
- 1.3 zwrócenia się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl).
- Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Jeżeli strony nie osiągną porozumienia polubownie, właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów będzie sąd powszechny w Polsce.
§ 7 - Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od chwili rozpoczęcia Promocji.
- Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacją.
- Uczelnia zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z niżej wskazanych, ważnych przyczyn:
- 3.1 jeżeli zmiana Regulaminu jest konieczna ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa – odpowiednio w tym koniecznym zakresie;
- 3.2 realizacji obowiązku wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądu lub decyzji organów administracji;
- 3.3 zmian wynikających ze względów bezpieczeństwa, w tym mających na celu uniemożliwienie korzystania z Promocji, w sposób sprzeczny z przepisami prawa lub z niniejszym Regulaminem;
- 3.4 zmian niezbędnych dla prawidłowej realizacji Promocji;
- 3.5 zmian zgodnych z prawem, które będą korzystne zarówno dla aktualnych jak i potencjalnych Uczestników Promocji, w tym w szczególności skutkujących zwiększeniem ilości kierunków studiów dostępnych w ramach Promocji, zmianą warunków Promocji zwiększającą potencjalną ilość osób mogących z niej skorzystać;
- 3.6 zmian wynikających ze względów technicznych lub technologicznych (w szczególności spowodowanych wystąpieniem awarii lub nieprzewidzianymi błędami w działaniu systemu zapewniającego obsługę Promocji), w tym poprzez skrócenie czasu trwania Promocji;
- Do usług realizowanych w ramach Promocji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
- W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Uczelnia udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację na Stronie Promocji oraz na Panelu Studenta - Uczestnika Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do przerwy technicznej na Stronie Promocji ze względów technicznych lub technologicznych.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy komputerowe, programowe, internetowe, telefoniczne, techniczne, sprzętowe oraz za inne nieprawidłowości, niezależne od Uczelni które mogą wystąpić u Uczestnika Promocji w związku z uczestnictwem w Promocji.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia na łączach telekomunikacyjnych, błędy transmisji danych oraz za zakłócenia systemów transakcyjnych i awarie systemów informatycznych, które mogą wpłynąć na udział w Promocji z przyczyn niezależnych od Uczelni.
- Każda promocja organizowana przez Uczelnię jest odrębna i realizowana na podstawie odrębnego regulaminu. Promocje organizowane przez Uczelnię nie łączą się, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
- Treść Regulaminu dostępna jest w siedzibie Uczelni oraz na Stronie Promocji.